Thursday 25 April 2013

Kerna Cinta..Kerna Sayang..





Kerna cinta..aku Mencintaimu..
Kerna sayang..ak Menyayangimu..

Kerna cinta..aku Membelaimu..
Kerna sayang..aku Menjagamu..

Kerna cinta..aku Merinduimu..
Kerna sayang..aku Mengasihimu..

Kerna terlalu cinta..ku tak rela berjauhan darimu..
Kerna terlalu sayang..ku tak rela berpisah denganmu..

Namun..

Tanpa ku sedari..ku telah Menyakitimu..
Tanpa ku sedari..ku telah Merobek Jiwamu..
Tanpa ku sedari..ku telah Meragut Kepercayaanmu..

Kerna cinta..ku Terpaksa Melepaskanmu..
Kerna sayang..ku Terpaksa Berpisah Denganmu..

Kerna Cinta..ku Terpaksa..

Merobohkan Mahligai Cinta yang Dibina..
Menutup Pintu Hati..
Memadamkan Api Cinta..
Membuang Gumpalan Rindu..

dan Kerna Sayang..ku Terpaksa..

Memilih untuk Berjauhan..
Memilih untuk Berpisah..
Memilih untuk Menamatkan Perjuangan..

Akhirnya..Kau dan Aku Berpisah Jua..
Tamat sudah perhubungan kita..
Tamat sudah segala perjuangan..
Usah disalahkan takdir..
Ini sudah kehendakNya..
Pasrah dan Redha itu lebih afdhal..

Kerna Cinta..ku Selalu Mengenangmu..
Kerna Sayang..kau Abadi dalam Kenangan..

Kerna Cinta..ku kan Selalu Merinduimu..
dan Kerna Sayang..kau kan Selalu di Hatiku..



~THE END~