Friday 15 February 2013

result..result..result..

Result!Result!Result!

As salam wahai pembaca sekalian..setelah sekian lama tak post pape kt blog ak neh..kali nie dah tiba masa ku mulakan kembali langkah dalam bidang penulisan blog neh..

As you guys already knew..result untuk pelajar2 degree dah keluar..dan dengan muka tak malunya aku nak mengaku kat korang sumer yang result aku tidaklah seperti yang diharapkan oleh mana2 pelajar degree. Aku just dapat keputusan biasa2 jer..tapi tak perlulah nk mensi berapa kan..huhu..

Tapi walau bagaimanapon ak tetap bersyukur atas apa yang telah aku dapat..yelah,semua nie sudah ketentuanNya..nak tak nak kita kena redha kan..huhu..

Dan di sini juga aku ingin menegaskan dalam konteks menasihati kalian yang mana tak berapa puas hati dengan result korang..tak pe,jangan risau..aku faham apa perasaan korang..bohong sangat lah kalau kata tak sedih tu kan..tapi korang kena selalu ingat..Allah itu bersama dengan orang yang sabar..jadi maknanya korang kena banyak sabar..jangan terlalu sedih sampai putus asa..kita tak tahu apa akan jadi pada masa akan datang..sesungguhnya Allah adalah Tuhan yang Maha Mengetahui bukan..

So,mulai sekarang..aku harap korang dan termasuklah aku sekali bangkit dengan semangat baru malah lebih berkobar2..hehe..Jatuh sekali bukan bermakna akan sentiasa jatuh..and sometimes 'fails lead to success'..semua tu bukan di bawah kekuasaan kita tetapi Allah..

With that,aku pon tak nak tulis panjang2 lagi..and last but not least,sentiasa positif kerana sikap positif mampu membawa kepada hasil yang positif..in sha Allah..

Yang Benar,
Aiman Azami
^.^