Friday 31 August 2012

Wahh..Biru nya!!hehe..

As salam wahai pembaca..terima kasih sekali lagi kerana sudi mengunjungi blog **chococintapuccino** ini..dan untuk episode kali nie ak ingin berkongsi dengan kalian mengenai persediaan ak untuk masuk ke degree nanti..hehe..BTW,ak akan daftar masuk esok taw..dan semestinya destinasi university kali nie adalah UiTM Kampus Machang!!!insya Allah esok pagi2 lagi dah nak bertolak ke sana..  *alhamdulillah,dapat jugak ak sambung degree..hehe  ^.^

Dan seperti biasa,sebagai menghadapi kehidupan degree yang bakal dipenuhi oleh onak dan duri penuh ranjau berliku..*propa sgt!  ak ada membeli sedikit barang keperluan..mau lihat nggak??  


*Drumroll..

.
.
.
.
.
.
.
.




Tadaa!!ini lah serba sedikit barang keperluan yang ak maksudkan di atas tadi..paling penting..most of them are blue right??hehe..and FYI,ak nie boleh lah dikatakan peminat warna biru taw..sebab bagi aku,warna biru itu comel..lambang kelembutan..lambang kedamaian..umpama air laut yang luas terbentang..aman kan?  *propa lagi!  :p

Okay then..i think,setakat itu sahaja untuk episode kali nie..dan insya Allah akan ku sambung tulis pasal citer laen pulak ae..(perhaps..perhaps..perhaps..)korang doa2 lah same..hehe..

Thanx again sebab sudi singgah di blog **ChocoCintaPuccino** neh..harap korang sume tak kan jemu untuk selalu singgah di blog ak ae..sokongan padu dari korang amat ak hargai..

Wasalam..  ^.^